Min födelsedagsöverraskning med mina vänner!

Så har ytterligare en vecka börjat. Men innan jag börjar prata om den så ska jag berätta om min helg. Helgen som skulle vara lugn och skön utan några speciella planer slutade med en fullspäckad lördag med alla mina vänner!

Jag tar de från början, jag och Martin skulle på lördagen gå på stan. Hade innan gjort en jätte frukost a la hotellfrukost och var himla nöjd efter att ha satt i min en tallrik fil med müsli, 4 frallor med pålägg och grönsaker, ägg, juice och allt annat gott. På stan skulle jag även leka med Rebecca som var ensam kvar över helgen. Men när väl Rebecca kom så var även Anna med (som sagt att hon var i Halmstad) och jag fick inte alls gå på stan utan sätta mig i bilen med ögonbindel på. Min födelsedagsöverraskningsdag med mina vänner hade börjat!

Bilresan slutade efter ett kort stopp hemma hos oss, på Rosenholm, dvs Boda Borg! Vi fyra (jag, Anna, Rebecca och Martin) kämpade som attan i fyra timmar genom cellerna och lyckades få hela 10 stämplar, inte illa med tanke på att de sa att normalt för "första gångare" är ca 4-5 stämplar.

Efter Boda blev de ögonbindel igen, nu hamnade jag hemma hos Anna där jag fick mitt egna lilla spa. Massage av rygg, ben och ansikte, ansiktsmask, hårinpackning, fotbad, scrubb och vin fick jag avnjuta. Sen blev de ombyte innan "taxin" kom och hämtade oss.

"Taxin" visade sig vara Frida och denna gång slutade resan hemma hos mig, där Martin, Frida och Henke gjort middag! Så de var bara att sätta sig vid dukat bord! Till efterrätten kom även Karolin, Kristina och hennes kompis. De blev en förfest hos oss innan vi gick ut på både Statt och Olles. En riktigt lyckad kväll, och dag! Åh just jag, fick även armband, halsband och ett par örhängen av mina kära vänner! De är så underbara! Så nöjd med dagen, och jag anade ingenting! Bra jobbat!


/Anna

Allmänt | |
Upp