Halvvägs

Idag är de onsdag och de innebär att halva arbetsveckan snart är gjord, veckorna bara flyger fram! Tänk, om fyra månader är redan julen förbi... Lite skrämmande tanke, speciellt med tanke på att jag bara har vik till och med sista december. Men jag ska ju vara optimist och tror att de löser sig! 

Ikväll ska Martin och jag på VIP kväll på InterSport, får se om man hittar något. Enda problemet är att jag tappat bort mitt VISA kort (har spärrat och beställt ett nytt) men fram tills att jag får mitt kort får jag helt enkelt leva på Martin. Men jag hoppas de kommer idag, så jag kan börja leva normalt igen. Fast åt andra sidan är de väldigt ekonomiskt att inte ha något kort, fast i längden ohållbart. 

Till helgen ska vi till Stockholm, träffa Vicki och springa Tjejmilen. Ska bli riktigt skoj att få träffa min finska vän igen, saknat henne så!

/Anna 
Allmänt | |
Upp