Ingen lust

Varför blir man alltid så trött på fredags eftermiddagarna? Det är som kroppen vet att snart blir det helg och automatiskt går ner på sparlåga. Orkar inte ta tag i någonting även fast det är en timme kvar på arbetsdagen... Känner också att jag inte har någon lust att sätta mig på tåget i 4 timmar...är så less på att åka...känns skönt att det bara är drygt två månader kvar! Fast samtidigt känns det skrämmande eftersom jag inte vet vad som händer sen...men det ordnar väl sig (som det gör för alla andra).

Har ont i örat igen...men vägrar tror att det är ännu en öroninflammation på g. Har ingen lust att käka ännu en penicillinkur till... Vi får väl se hur det hela utvecklar sig, mer kan man inte göra.

För övrigt är Martin på firmafest ikväll så ikväll är det jag och min godispåse mot världen. Men jag lider inte, konstigt att det kan kännas så skönt att vara själv när man är hemma då det känns så oerhört ensamt och tråkigt när man är själv i Söderhamn. Fast det handlar väl om trygghet kan jag tänka.Nä nu har jag haft min lilla rast och mina journaler växer...

Ha en bra helg!

/Anna


Har heller ingen lust att prata/skriva om Brynäs...kan bara säga att jag vet inte vad som hänt men hoppas att de finner kraften, styrkan och ödmjukheten och börjar vinna igen.
Allmänt | |
Upp