Julen, here I come!

Tänkte först ta tillfället i akt att besvara frågor och fungeringar som dykt upp.

- Jag visste inte heller något om julen/julklapparna tills för någon dag sen, och då jag blev så arg/besviken lades det hela på is tror jag...mamma och pappa skulle höra med er bröder om vad ni tyckte om det hela.

- Jag ska se vad jag kan göra Magnus! Får jag bara en lista på vad du vill ha så! (Gäller alla som hade tänkt att jag skulle ge dem en julklapp)

- För att förtydliga så ingick Samuel inte i julklappstanken. Han fick man ge så många julklappar till som möjligt.

Åter till dagens heta ämne, nämligen mitt lussekattsbak! Sitter precis och samlar mod till mig för att sätta igång! Ska bara slå på julmusiken och kavla upp ärmarna!

Kan först konstatera/undra tre saker som slagit mig under dagen

1. Jag är som ett litet barn när det gäller nålar och blod... (Kommer antagligen berätta mer utförligt om mitt laktosbelastningstest...)
2. Det är DYRT att klippa sig, och det känns verkligen som att kasta pengarna i sjön när man knappt ser att man klippt sig, fast åt andra sidan så beror det ju inte bara på frisören.
3. Varför,  säg mig varför måste man vara 25 för att få flyttbidrag från AMS?

image81

Vår lilla snögubbe, vid 04-tiden på väg hem från krogen för någon helg sen!

Hade förresten snöat i natt, bättre tecken på att det snart är jul och dags att baka lussekatter får man leta efter!

/Anna

Allmänt | |
Upp