Helgerna kommer och går, men Martin han består!

Så var helgen över lika snabbt som den kom...precis som helgerna brukar. Man hann inte ens sätta sig till rätta i soffan innan det var dags att packa väskan och sätta sig på bussen tillbaka till Söderhamn. Fast lite annat hann jag/vi med. Var bl a på bio, såg Pirates of the Caribbean 3...grym besvikelse...var inte alls lika bra som fösta filmen (även tvåan tyckte jag var okej i jämförelse med denna) Men men, jag gråter inte över de utan det är bara att inse att det inte är en myt att uppföljarna suger.
 
Idag var det exakt två år sedan Martin och jag träffade varandra för första gången. Vi hade ju iofs setts vi något tillfälle innan, men det var inte förrän idag för två år sen vi fattade tycke för varandra. Det var verkligen slumpen som förde oss tillsammans, fy vad glad jag är för slumpen ibland! Älskar dig Martin, du är det bästa som hänt mig! 

Till helgen blir det eventuellt Sundsvall och hotell övernattning, skulle verkligen sitta så bra! Håller tummarna!

/Anna
Allmänt | |
Upp