Ser fram emot en rolig vecka!

Så har man fixat till sin blogg lite, är ganska nöjd. Fast mycket vill ha mer så klart...men tyvärr är jag ingen stjärna på det här med hemsidor/bloggar...

Känns så skönt att man snart gjort måndagen...för idag har det varit riktigt segt! Kanske har dagen varit så seg för att jag längtar så tills onsdag då Martin kommer?

På torsdag ska vi nämligen till Stockholm! Hurra (i dubbel bemärkelse)! Jag, Martin, Calle, Fia, David och Ida ska ta vårat pick och pack för några härliga dagar i huvudstaden. Högst på listan står Gröna Lund vilket redan är inplanerat på fredagkväll, ska bli så kul. Verkligen ett toppen sätt att fira min födelsedag! Jo de är sant, jag fyller år, i år igen! Tyvärr har jag ingen aning om vad jag önskar mig i år...jag som brukar skriva en lååång lista (precis som ett litet barn). I år står det typ kläder, en prenumeration och en parfym (som inte kommit ut i affären än, och som jag dessutom inte vet hur den luktar). Martin, föräldrarna och alla andra som tänkte ge mig något får en tuff och otacksam uppgift. Fast åt andra sidan blir ju jag glad för så mycket!

En sak jag blir glad för är när klockan blivit så mycket att det är dags att gå hem, och det är det nu!

/Anna
Allmänt | |
#1 - - Hanna:

Va fin sidan är nu! Snyggt med ditt öga! Va roligt att åka till Stockholm, är avundsjuk...skulle jag också vilja göra, hoppas att ni får jätteroligt!
Vi hörs gumman!
Puss och nöff från lillgrisen

Upp