Längtar hem

Äntligen börjar arbetsveckan lida mot sitt slut...känns som jag bara sitter av sista tiden som är kvar innan tåget ska gå. Känns som att helgen kommer gå snabbt, för snabbt...dels eftersom jag kommer hem en dag senare än jag brukar, dels pga att vi ska vara borta mellan lördag och söndag. Ska nämligen fira Martins mormor som fyller 80.

Veckan som gått har bestått av både toppar och dalar, även om den gått riktigt bra jobbmässigt och att den rullat på snabbt så har det som hänt min kompis påverkat mig mer än jag trodde.

Skickade blommor hem till Martin i torsdag (och ja, jag lyckades faktiskt hålla tyst om detta med). Älskar att överraska, göra saker som inte är förväntade. Tydligen var blommorna riktigt fina, ska bli skoj att få komma hem och se hur dem ser ut. Älskar honom så, han är värd alla blommor i världen!

Har inte riktigt förstått mig på Facebook...än så länge har jag bara letat runt bland en massa vänner...fast jag lär väl mig snart hur det hela ska användas... Kul är det i alla fall att de är så lätt att hitta folk man inte träffat på länge!

Nä nu ska jag ta och avsluta lite journaler innan jag beger mig till tåget. Åh vad jag längtar hem nu!

/Anna
Allmänt | |
Upp