Jag lever för er som undrade

Nej, jag har inte dött, inte lagt ner min blogg heller...den bara har vilat ett tag... Är lite svårt att skriva när man har mycket att göra på jobbet och inte har en dator hemma (förutom i Övik).

Saken är dessutom den att de inte händer så mycket i mitt liv som är värt att skriva om, sen ska väl sanningen fram att jag surfat runt ganska mycket på Facebook...inte att jag vet vad den ska användas till men de är lätt att slå ihjäl ett par minuter (läs: timmar) eller två... Verkar föresten inte som om de är många som vet vad Facebook går ut på...har fått ett antal mail/meddelande från kompisar som undrar detsamma... Flest prylar på Facebook vinner ligger nog närmast till hands då det gäller att förklara vad det går ut på :)

Idag är det fredag för mig vilket känns otroligt skönt, och till skillnad från förra helgen så har vi inte så mycket inplanerat. Det enda är en Peab fest på fredag vilket ska bli skoj!

Kan förresten ta att meddela att Martin tränade hockey för första gången på två och ett halvt år i måndags. När han ringde mig 45 minuter efter träningen var han fortfarande andfådd!

Nu ska jag jobba vidare, tåget går om ca 1 timme så lite till hinner jag...

/Anna

Läs gärna min brors blogg, enormt rolig www.magnussandberg.blogg.se

Allmänt | |
Upp